Kadınların tiksindiği veya etkilenmediği 5 erkek modeli

Çok duygusal olanlar

En saçma ve tiksindirici olanlarıdır. Birazcık duygusallık herkesin hoşuna gider. Ama fazlası kadının sizden soğumasına sebep olabilir. Aman diyim, abartmayın.

Senin için ölürümcü, çok aşık erkekler

Hoşlandıkları adam profili, karanlık, tatlı ve sert olanlardır. Sen karşısına çıkıp da "senin için ölürüm, sen benim her şeyimsin" gibi klişe, aşırı duygusal laflar edersen kendini acizleştirirsin. Marjinal faydaya önem veriniz beyler. Çok aşık olmak iyi değildir, odun erkek profilinizden çok ayrılmayın.

Israrcı olanlar

Geçen günkü yazımızda bunun üzerine baya konuşmuştuk. Mevzu bahis ne olursa olsun ısrar etmekten kaçınınız. Saçmalamayın lan, sakin olun amına koduklarım.

Çabuk ulaşılabilir, hep elinin altında gördüğü erkekler

Bazılarınız yalnız olmaktan hiç keyif almaz, biliyorum. Ben de bir süre öyleydim. Ve bu yüzden her çağırına gider, arayan bir kadınsa hemen oracıkta bitiverirsiniz. İşte böyle biri olmak, sizi boş bir insan gibi gösterir. Tek ilgilendiğiniz o olmasın. Her dediğini kabul etmeyin, aradığında hemen yanına koşmayın. Sert olun, gerektiğinde kabalık bile yapabilirsiniz. Fakat kırıcı olmaktan kaçının, söyleminizin içine romantik şeyler de sıkıştırın.

Yavşak olanlar

Sapıkça konuşan, ısrarcı, her şeyini merak eden, romantik gibi gözükmeye çalışan, elleşmeye, hadsizliğe başvuran erkeklere yavşak diyoruz. Eğer aranızdaki bir arkadaşlık ve ona karşı hiçbir şey hissetmiyorsanız, eylemleriniz de yavşakçaysa onunla yatabilmek için yaptığınız şeyler işe yaramaz. Arkadaşlığınız biter, sizden tiksinirler.
Bonus: Her zaman Yazanlar
Sürekli telefonu elinde, durmadan mesaj atan erkekler. Bu işe yaramaz, yapmayın.

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Vajina yalamayi cok seviyorum... Vajina yalamak benim icin tutku...
    Diger cinsel aktiviteler acikcasi sahibim ve cok cekici gelmemekte, o nedenle vajina yalamak benim cinsel doyuma ulasmami sagliyor.

    Vajinasini yalatmak isteyen hanimlari bekliyorum...

    Vajinasini yalatmak isteyen hanimlari bekliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Vajina yalamayi cok seviyorum... Vajina yalamak benim icin tutku...
    Diger cinsel aktiviteler acikcasi sahibim ve cok cekici gelmemekte, o nedenle vajina yalamak benim cinsel doyuma ulasmami sagliyor.

    Vajinasini yalatmak isteyen hanimlari bekliyorum...

    Vajinasini yalatmak isteyen hanimlari bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil