fuckbuddy'ler de okşanmaya ihtiyaç duyar

klasik, kllişe, sikik romantizm kavramına ait bir öğe olan okşayışın, fuck buddy'lik gibi, tamamen motorlu testere kıvamındaki sikiş sokuş ilişkisi olarak aklınızda yer eden bir platformda yer alması, aklınızı karıştırıyor olabilir ama şu durumda size, sevişmekten, fuck buddy'likten, aşktan hiç bi bok anlamadığınızı söylemekten başka seçeneğim kalmaz benim de...

tamam, öküz gibi, motorlu testere gibi, yüksek performanslı ve uzun süren, çatır çatır "sikiş"ler elbette güzeldir, ve yataklarıızda görmek istediğimiz hareketlerdir ama, bi rica ediyorum, kendim için de rica ediyorum, o matkap gibi siktiğiniz fuck buddyleriniz için de rica ediyorum. sevişmeniz bitinca, çat diye yataktan çıkıp, külodunuzu giyip, hadi ben eve gidiyorum diye topuklarınız götünüze çarpa çarpa evinize kaçmayın. iki dakika uzanın, seviştiiniz bedeni bi okşayın, bi tadını çıakrın, öpün, koklayın...


a ne oldu, öpüşmek koklaşmak falan tamamen "aşk"a, "sevgililik" kurumuan ait olan kavram olduğundan, yapamaz mısınız.


götünüze sokulan jetonla mı çalışıyorsunuz arkadaşım siz?


manyak mısınız?


kim öğretti sevişmenin böyle sınır çizgileri olduğunu?


hadi birileri size bunu öğretti, hiç mi beyninizi kullanmadınız hayatınızda ki, sevişmenin sınırı, hududu, çizgii, kuralı olmayacağını düşünemediniz?


rica ediyorum, böyle salak kurallara gelip de, ben öpüşmem, koklaşmam, okşaşmam, götümü açar kendimi siktirtir, giderim gibi beyinsiz hollywood kuralları ile gelmeyin bana.


tamam ben de szie aşık olup, sokaklarda el ele dolaşmak için götümü yırtmıyorum, merak etmeyin, hiç bi fuck buddy'niz de meraklı değildir, başına dert almaya.


ama ayak bileğinizi öpmek, saçlarınızı okşamak, boynunuzu, dudaklarınzı, kalçalarınzı yalamak isteyip de ön sevişmeyi uzatmayı tercih eden fuck buddylerinize de uzaylı görmş gibi bakmayın.


hasta mısınız?

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil